Navigation | Změna formátu AdSense (AdWords) |

Změna formátu AdSense (AdWords)

Možná jste si již všimli, že reklamy od Google změnily proklikovou oblast. Dříve bylo možné na web inzerenta přejít po kliknutí na libovolnou část jeho reklamy, nyní je proklikový pouze titulek a URL.

Google Adwords

Těžko říct, jaké to bude mít následky na výdělky webmasterů. Osobně si myslím, že žádné nebo minimální. Alespoň já jsem žádné změny nepocítil. Z dlouhodobějšího hlediska to bude zřejmě plus.

Pro český trh zatím nezajímavý Google Checkout se nezměnil. Klikatelnost loga Google Checkout zůstala stejná.

UPDATE:

V AdSense pro obsah jde klikat pouze na titulek a URL. Dříve bylo proklikové vše.

V AdSense pro vyhledávání je proklikové stále vše.

Ve vyhledávání Google jde klikat pouze na titulek. Dříve bylo proklikové vše.

Napsal Tweety 18. 11. 2007 do SEO


Evidetne Google aplikoval to same co predtim u AdWords, aby zvysil konverze, respektive cilenost a presnost prokliku na inzeraty. Nejak jsem ale rozdil nepostrehl, tak nevim :/

Komentář od Radej Karban — 30. 11. 2007 @ 12.17

Prokliky se mi nijak nezhoršily, ale fatk mě to štve, protože se musím víc soustředit na to, kam kliknu.

Komentář od Pavel Kodýtek — 1. 12. 2007 @ 2.11

Zanechte vzkaz